Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ποια είναι τα κατάλληλα παιχνίδια για παιδιά σε κάθε ηλικία;


«Ο κόσμος σου περιστρέφεται γύρω από την μικρούλα σου» μου είπε μια γνωστή μου που συνάντησα προχθές και διαβάζει φανατικά το blog.
Είναι αλήθεια… ο κόσμος μου είναι η μικρούλα μου… ακόμη κι αν ασχολούμαι με κάτι άλλο, πάντα υπάρχει στο μυαλό και στην καρδιά μου… Κάθε βράδυ που την βάζω για ύπνο, σκέφτομαι τι παραπάνω μπορώ να κάνω για εκείνη. Τι παραπάνω μπορώ να της προσφέρω… τι θέλει ένα παιδάκι στην ηλικία της; Αγάπη, όρια και πολύ παιχνίδι.

Τα παιχνίδια εκτός από τη χαρά που προσφέρουν, διευρύνουν επίσης τους γνωστικούς ορίζοντες τόσο του παιδιού όσο και τους δικούς μας. Τα παιδιά μέσα από τα παιχνίδια, εμπλουτίζουν το δεξί και αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου τους. Το είδος των παιχνιδιών που χρησιμοποιεί ένα παιδί και ο τρόπος που παίζει, επηρεάζουν πολύ το βαθμό στον οποίο θα αξιοποιήσει τις μαθησιακές του δυνατότητες. Ακόμα και η απουσία παιχνιδιών ή σχετικών αναμνήσεων, επηρεάζει την εξέλιξή μας.

Ο άντρας μου μου έδωσε την ιδέα για το σημερινό θέμα του blog, καθώς αναρωτιόταν ποια είναι τα κατάλληλα παιχνίδια για κάθε ηλικία που βοηθούν την ανάπτυξη της μικρούλας. Έτσι, προτείνω παιχνίδια για την κάθε ηλικία, από 0 έως τη νηπιακή ηλικία.
Διαβαστε περισσοτερα εδω http://goneis-kai-paidi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...